Vad jag längtar!

Nickolina skall hämtas imorgon kl17:00, nybadad och med nyklipta klor....jag längtar så jag blir tokig snart :):):)


Lillstumpan

Postat av: nella den 2009-01-16 @ 19:54:28

Den var bra den hon är så söt så....men ska bara goa med henne lite sedan så moste ozzy få många mer..

Postat av: Kikki den 2009-01-16 @ 22:05:06

Ja Ozzy är alltid no:1, man får ju inte glömma honom nu...men det är nog ingen risk heller :)



/Kikki

Postat av: Paula den 2009-01-18 @ 20:22:35

Hallo!

Jag har Rambo en bror till Nickolina även deras pappa storpudeln Amigo.

Hoppas att det går bra för er vilka fina bilder du har på hundarna jag är inte så haj på att på att lägga in på nätet men ska prova

Lycka Till Paula


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback