Negerbollar

Lite onyttigt kanske, men jag kallar de negerbollar va kallar ni dom :)?



Du behöver.

100 g smör.
1,5 dl strösocker
3 dl havregryn
1 msk vaniljsocker
1 msk vatten eller kaffe ( kaffe godast)
3 msk kakao

Postat av: cicci den 2009-02-18 @ 23:22:44

Samma här serru!

Sugen jag vart på en sån nu då!! s

Postat av: Karin (grannen) den 2009-02-19 @ 14:26:18

Jag kallar också detta bakverk för negerbollar.Hej Karin.

Postat av: Anonym den 2009-04-20 @ 19:02:05



- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

Det kan vara en bra sak, bara inte du är rasistisk själv. Visst kalla dem vad du vill med skriv då inte.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

Är inte neger ett ord som är rasistit? kalla dem för chokladbollar för allt i värden.




- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback