Ja då var man hemma igen

Idag har vi varit till Birsta och shoppat. , Vi var in på Arken Zoo och köpte laxolja som jag ska börja ge som tillskott i hundmaten, båda hundarna fick följa med in för vägning på deras proffessionella hundvåg. Här är en liten uppdatering på vikterna som inte stämde riktigt från gårdagen.

Valle väger 16kg
Ozzy väger 33kg

Sedan bar det iväg till Granngården där jag köpte kattmat, och pellets samt 2 torkade bogblad till hundarna. Det älskar dom att gnaga på :)

På hemvägen stannade vi på Brukshundsklubben, där jag släppte ut hundarna så att de fick springa runt och nosa lite, sedan gick vi en kortare promenad i skoterspåret som går förbi där. Det är ju viktigt för Valle att träna in olika miljöer och även den sociala träningen nu.

Tidigare idag när jag kom ut höll jag på att få en chock, båda hundarna var på garagetaket. Jag passade på att både filma och ta några bilder på dom, varsågoda här kommer dom :)


De tittar på mej och går långt ut på kanten...åhh vad det ser hemskt ut. (Målningen spar vi till sedan ;)



- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback