Bilder på mina hundar

Grått och trist väder men milt och skönt är det, igår var det nollgradit, och idag lika så. Valle och Ozzy lyckas ändå lysa upp tillvaron lite extra!

Lite info om Ozzy:
Ras: GoldenDoodle, Mor och far är blandning mellan Storpudel och Golden Retriver
Ålder: 1år och 9 månader
Höjd: 61cm
Vikt: 32kg sist...vet ej idagsläget

Lite info om Valentine eller Valle som han kallas:
Ras: Far=St.Bernhard Mor=St.Bernard/Bearded Collie
Ålder: 15 veckor (20081108)
Höjd: 45cm
Vikt: 15kg


Ozzy och Valle på deras snödriva, där sitter de och ser till att det inte kommer någon...för då!
Kolla in uppsynen på Valle, han ser riktigt stor ut när han sträcker på sej..


Valle påväg upp till Ozzy, man måste ju vara med brorsan!


Sådär ja nu är du nedanför mej, ha ha! (Snödrivan går ända upp till taket på vårt garage)

Postat av: helen den 2009-05-09 @ 16:02:29

Guuuuuuuuuuu va fina jyckar du har :) totaly lovely :D


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback