Facebook hysteri!

Bloggtorka och facebookhysteri har gått hand i hand så kan det bli. Idag är det vinter igen här i Timrå, -11.4 för tillfället och våren kanns lite avlägsen just nu. Valle är idag 53cm hög, vikten kommer senare då jag inte har något batteri för tillfället till vågen. Här kommer några nya fräsha bilder från idag, då vi tog en liten promenad i solen.


Det springs och stojjas hela tiden.


Roligt att leka när man är två...


Sida vid sida...


En förskönad bild på V@lle

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback