Omelettrulle med baconröra al'a lchf

Omelettrulle  med  baconröra

Baconröra.
1/2 pkt bacon
1msk finhackad gul lök
1/2dl majonäs
1/2 dl creme fraiche

Omelett.
4ägg
4msk vispgrädde
smör till stekning

Finstrimla bacon i stekpanna .Låt svalna på hushållspapper.Rör samman övriga ingridienserna försiktigt så att röran behåller den tjocka konsistensen.Rör samman ägg och grädde.Hetta upp en stekpanna med smör på medelhög värme.Häll ner äggsmeten i pannan när smöret slutat bubbla .Grädda omeletten genom att skaka pannan så att smeten rinner ner och stelnar .När ytan på omeletten börjar se torr ut stjälps den upp o ner på en tallrik o steks om igen på andra sidan.sen häll på bacon röran på omeletten o ät.ja smaklig måltid

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback