Dax för besiktning av gula faran!

Min gula Audi Quattro 1.8t skall in och besiktas 13:40 idag i Timrå. Jag hoppas den går igenom, det ska bli så skönt att kunna åka lagligt igen ;) Den har krånglat med laddningen, så vi bytte kolen i generatorn igår. Den laddar fortfarande inte som den ska, men ryckningarna försvann...hoppas det inte får någon inverkan på avgasvärderna. Jag återkommer senare och berättar hur det gick ;)

Jag skall även in till Birsta på Biltema med navkapslarna på bilden, den ena kapseln var defekt. Ett gjutfel som resulterade i att den inte gick att fästa på fälgen...ja se Biltema billigt men låg kvalitet! Ändå är man där och handlar titt som tätt ;)


Gula faran...hur ska det gå?


En liten vovve och en liten kisse i sängen ;) (Valle och Neo)

Postat av: cicci den 2009-02-20 @ 13:32:09

Jag håller tummar för bilen!!!


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback