Valles bröder vill oxå ha nya hem

Här är 4 små bröder till lilla Valle som oxå vill ha nya hem, om du är intresserad av valp kan du maila [email protected]  Valparna finns i Enköping 8 mil söder om Uppsala, och är nu 4 månader gamla. De är av korsningen St Bernhard/Bearded Collie. Det blir otroligt fina och stora hundar som vuxna :)


Här har vi tre bröder till Valentine, Ringo, Booster och Timmie med mamma Bella i bakgrunden.


Här har vi Jack, med färgteckningen brindle, så söt.


Timmie har en kort päls, otroligt fin han med :)

Postat av: LINDA | ddisconnected den 2009-03-04 @ 17:47:42

fina bilder :D

Postat av: Linda den 2009-03-13 @ 08:24:25

Åååå Timmie var grymt söt...synd man inte har råd att ha hund ler

Postat av: Madde den 2009-03-23 @ 20:13:18

Kan gott rekomendera valparna! Vi tog tiken den vit bruna! Polly heter hon, och så har vi Alice som e Bellas "valp" från 2006! Underbara hundra men dom är som natt och dag! Alice lugn och polly me full fräs !! MEn som sagt vill man ha en rikgtigt go kompois så är de dessa underbart mysiga valpar som gäller! Mvh Madde Bollnäs

Postat av: Madelene den 2009-08-20 @ 11:10:59

Hallå vilka fina kort. Själv har jag köpt Booste fast han heter numera Ruff. En under bar hund. H/Madde "Järna"


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback