Måndag kväll

Hej igen, då var man tillbaka vid knapparna efter några dagars bloggtorka. I helgen fanns inte tid eller lust för bloggning, då var det snöskoter åkning som gällde. Jätteroligt att fräsa runt så länge man inte fastnade, det är ju såå mycket snö så det är jätttelätt att det börjar spinna och man tappar fart, sen sitter man där ;)

Det snöade idag igen, finns det ingen hejd på den här vintern? Mars är ju här nu så vi får väl hoppas att våren inte är så långt borta nu.

Valle har 4 nya tänder nu, 2 uppe och 2 nere...så nu är det bara resten kvar.


Ozzy tog ut sitt megastora ben, Valle han var smart och lämnade sitt inne han.


Lilla sötnosen Valle Balle!


Gosepojken min...

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback