Powersmoothie

Hela tallriksmodellen intryckt i en härlig hälsosmoothie.
Den kan ersätta en måltid för den som behöver gå ner i vikt el...



1,5 dl   hallon, frysta 
1 dl   yoghurt 
1 dl   kesella 1% 
1 msk   linfröolja 
1 msk   psylliumfröskal 
1 st   banan(er), liten 
1 msk   gojibär 

Dekoration 
jordgubbar, eller hallon  

Tillagning

Häll allt i en mixer och kör till en slät konsistens. Häll i en skvätt vatten om du vill ha en mindre trögflytande smoothie.


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback