Träningsdags för Ninja

Ja idag var det dags för lite valpträning, att lära sej att kissa och bajsa ute är inte det lättaste när man är valp. Så jag började träna lite enklare saker med Ninja idag, det är ju kanske ett bra sätt att börja lära henne vad som är rätt och fel. Så nu vet hon vad nej betyder, och BRA hoppas jag att jag tjatat in oxå.

Vi tog oxå på halsbandet idag och tränade lite med koppel inomhus, ute var det ju ett sånt busväder att man gruvade sej gå ut med hundarna.

Så här fin bild kan man ta när valpen kan sitt, det står på engelska på kortet och det beror på att jag är med i ett forum i USA med inriktning Doodlar/ dvs pudelblandnigar av alla de slag.


Länk till forumet här: http://doodleworld.ning.com för er som är intresserade.

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback