Nickolina byter namn

Hej igen,
jag har funderat lite över Nickolinas namn och det är ioförsej inget större fel på det, men om nu jag ska ha kvar henne så vill jag döpa henne själv. Och ett passande namn som jag hittat på är Ninja Heart. Ninja påminner ju lite grann om Nikolina så hon lär nog om sej det snabbt. Hon har ju ett sött hjärta i vitt på bröstet, och då blev det heart...så fyndig man kan vara ibland :)

Nu är det dax för en promenad med Ozzy, Ninja sover så då passar vi på att röra på oss lite granna. Ninja och Ozzy fick en minipromenad imorse i skidspåret, oj vad roligt det var :)


Hjärtat lyser upp Ninjas bröst

Postat av: kaija den 2009-01-19 @ 14:25:56

Hej, jag tycker att det var ett coolt namn. passar henne! hoppas att det går bra med allergin... jag tycker hon passar så bra hos dej, jag vet att hon får det toppen hos dej, du mysiga tjej....

krama lilla ninja heart...... ha det gott

Postat av: Anne den 2009-01-19 @ 14:58:16

Hej!



Helt klart ska hon heta Ninja Heart!

:)

//Anne

Postat av: Karin den 2009-01-23 @ 07:06:31

Hej Kicki!

Det var ett fint namn.Jag tror att du har fångat lite orber på Ninja, det ser ut som det.kram Karin


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback