Några ordvitsar

Språkval 

- Vad talar änglarna för språk egentligen?
- Ängelska så klart!



Julgodis


- Är du klar med julgodiset?
- Ja, men det tog nästan knäcken på mig!



Hur många indianer


- "Hur många indianer kan gömma sig i ett träd?"
- "Hela stammen..."



Mager hårväxt


Det var väldigt vilken mager hårväxt du har.
- Ja, man vill ju inte ha fett hår.



Vattenpass

Vad är det för vätska i libellerna på ett vattenpass???

Rakvatten...



Han va ju stup full


Du säger till din kompis:
- Läste du om han som ramlade ner från ett stup och dog?
Din kompis säger:
- Hur kunde han göra det?
Då säger du
Han va ju stup full!


Postat av: nella den 2009-01-25 @ 20:14:03

Vad bra de blev nu...blev ju nu aviss


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback