Mina katter

Fotade för omväxlings skull mina kära katter idag, och tur som jag har så fastnade dessa tre på bilden samtidigt! Och jag placerade inte ut katterna utan dom klättrade själva fint upp på klätterträdet, och jag var snabb med kameran som ögat! Sedan fick Photoshop göra resten :)


Överst ser vi Neo, nere fr vänster Tyson och Märta

Postat av: Jells den 2009-01-24 @ 17:56:58

Nej gud vad söta! Har en ny header på bloggen, kommentera gärna. Puss.

Postat av: sara den 2009-01-24 @ 17:58:57

Hej, fin blogg :)



Jag kan följa din blogg med bloglovin.com om du följer min ? :D

Postat av: My den 2009-01-24 @ 18:00:14

åhhh gud vilka söta katter!! =D Jag har själv två stycken, dem är blandkatter båda två =) Vilka raser är dina katter??

Postat av: Jaana den 2009-01-24 @ 18:07:23

Fina katter! Schysst bild!

Postat av: My den 2009-01-24 @ 18:40:16

Okej, dem var jätte fina =) Jag är så facinerad av katter, hur dem tänker och vilka raser o.s.v!


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback