I Love Photoshop

Jag säger bara en sak, Photoshop vilket underbart program för bildredigering. Hade jag inte haft det så hade jag inte alls kunnat haft lika roligt med mina bilder. Just nu så blir det ju mycket Nickolina, eler Ninja som jag funderar på att döpa henne till istället.
Jag är ju allergiker mot vissa hundraser och hästar. Nu blev det lite tokigt när jag skulle hämta Nickolina, hon badade aldrig innan så jag fick känningar av allergin, det började klia i ögonen. Det kan vara hästallergi efterssom hon vistas mycket i stallet hos uppfödaren och säkert hade massa allergener i pälsen.
Jag badade ju henne igår, för att se vad som händer...det skulle ju vara väldigt trist om jag måste lämna tillbaka henne. Nu börjar hon ju riktigt komma in här hemma, Ozzy har jagat henne runt runt runt i huset idag, då hon tycker om att retas med att ta hans ben.


Ninja eller Nickolina...vad tycker ni?


Ninja eller Nickolina?

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback