Hej igen,

Ja då var man igång med bloggandet igen då efter ett litet uppehåll. Här har det väl inte hänt så mycket, mer än att jag köpt en ny dator, den bärbara varianten. Tog lite tid att uppdatera bloggen iomed att mallarna till den låg på min stationära burk, kändes inget roligt med jultema såhär när julen tagit slut.

En annan STOR nyhet är att Ozzy nu fått en syster som vi ska hämta imorgon. Jag har länge varit i tankarna om hur det skulle vara med 2 hundar och nu har jag gjort slag i saken. Hittade några sötnosar som jag föll för på Blocket, och såklart så är det storpudel i dom! Om jag sedan säger att det är schäfer/rottis på det så blir nog flera av er fundersamma över hur en sådan hund kan te sej eller se ut. Så jag dukar upp med en bild på en ShrottisDoodle på nio veckor, varsågoda.


Här är vår nya busbebis Nickolina 9 veckor


Här ser vi lilla Nickolina trippa runt i stallet :)

Nedan ser ni en bild på en 7 månader gammal Shepadoodle, ganska lik Ozzy i mina ögon :)


7 månaders schäfer/storpudel.


Här har vi en till shepadoodle...

Postat av: cicci med familjen den 2009-01-16 @ 14:28:27

Men vilken liten prinsessa du ska få hem! Grattis!!

Hoppas allt är toppen med er?

Ja du jag håller med den borde förbjudas!

mvh cicci

Postat av: Linda den 2009-01-16 @ 18:30:12

Xena är inte helsvart heller hehe, hon har en vit fläk precis mellan bakbenen :-) sååå sött :-) hehe

Postat av: Anne den 2009-01-16 @ 18:53:23

Oj, va söt den var!!!

Tänkte just skriva att du måste uppdatera bloggen snart. ;) Men nu säger jag ingenting! Men undrade vart du tagit vägen??

Postat av: nella den 2009-01-16 @ 19:15:22

Vilken go ing de ser ut att vara...Hoppas de kommer att gå bra...Kram på er alla från Liden

Postat av: nemi den 2009-01-22 @ 13:46:49

Hej! Men det kan inte vara sant att det finns rottis det där lilla krullet? Vilken otroligt söt liten tjej i alla fall! Lycka till med henne!


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback