9:00 Kastrera 2 katter

Ja då var det snart dax att ta med sej vildarna till veterinären då. Vi skall till Bosvedjan och kastrera RedBull och Panther, det är inte så bra att ha 2 frässar innanför dessa väggar så nu ryker kolorna på dom idag. Ska bli så skönt att få det lite lugnare i flocken.


Panther (grym MaineCoon)


Red Bull (MaineCoon / Skogis)

Postat av: Kaija den 2009-01-29 @ 09:10:03

Hej Kikki, hoppas det går bra med katterna idag, stackars liven ska det inte få göra små kattungar, de går miste om nåt roligt,HIHIHI. Nä jag bara skojar, hoppas du får emn bra dag, det var så skönt att du ringde och vi fick prata ut med varandra/ kram Kaija

Postat av: sthlmBEAT [E L I D A] den 2009-01-29 @ 09:22:10

åhgud vilka fina katter! har alltid velat ha en maine coon.. hur är dom som katter?

själv har jag två ragdolls hemma :)


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback