Vilket väder man får ju vårkänslor!

Bjuder på fler bilder på mina små :) Just nu -1.7 och strålande sol!


Det poseras för fulla muggar


Vädret gör det extra trevligt att fota idag


Lillhjärtat Valentine

Postat av: Linda den 2009-02-14 @ 16:53:55

Vilken söting du skaffat ler

Postat av: cicci den 2009-02-14 @ 17:45:28

Tack desamma till er!

ååå han är ju så söt också, han har ju verkligen ett hjärta på sitt bröst!!

Kram cicci

Postat av: Erica den 2009-02-14 @ 18:34:11

Vilken otroligt söt liten kille! Hur gammal är han?

Postat av: Lena Nylund den 2009-02-17 @ 10:16:22

Vilken hjärtesöt "liten" kille du skaffat. Vilka raser är det?


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback