Valpträning

Ja då var Valle (Valentine) hemma så nu är det full rulle som gäller. Vi tränar rumsrenhet för fullt, och idag har vi även tränat sitt. Sitt sitter inte riktigt, men det kommer för han verkar gilla mitt godis (korv)
Tågresan hem gick otroligt bra, efterssom han var så lugn. Jag trodde aldrig att han skulle kunna hålla sej ända hem, men det gjorde han. Han kissade länge utanför tågstationen. Då vi möttes upp av Ozzy och Per viftade han på svansen för fulla muggar, en lugn och glad kille precis som jag vill ha. När vi kom hem släppte jag bara in honom i hallen, och ropade på katterna så att dom inte skulle bli skrämda. Sedan flöt allt på, han åt med god aptit och bajsade, lekte med Ozzy jag förstår inte att han orkade, han hade ju trots allt haft en omtumlande dag.


Valle tar upp nästan två platser på tåget.


Valle leker i snön idag


Ozzy guidar runt Valle


Hundbrottning i sängen


Valentine lillhjärtat vårat.

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback