Promenadbilder

Gick en skogspromenad, eller plumsade hehe...det var helt ospårat, lite jobbigt men väldigt vackert! Naturen här hemma kan man inte klaga på :0)






Postat av: Linda den 2009-02-06 @ 13:40:39

Ja men vore roligt om man fick se vilka som är inne och kikar,som du t ex skriver ju en rad.. :-)

Postat av: cicci med familjen den 2009-02-06 @ 21:33:30

Hej

vilka fina bilder du tagit!'

Hoppas allt är på topp?

Och du har blivit Utmanad i min blogg

mvh cicci

Postat av: Erica den 2009-02-07 @ 23:03:42

Å det är ju så vackert i skogen när det är sånt där väder att det nästan gör ont! Otroligt fina bilder! Hoppas allt är bra!


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback