Ozzy & Valentine drar i apan


Find more videos like this on Doodle World

Postat av: Junitjej den 2009-02-12 @ 23:11:27

Ha! HA! SÅ söta!

Vilken fin blogg du har!

Postat av: sarah den 2009-02-12 @ 23:13:24

Hej där!:) checka gärna in min blogg och skriv vad du tycker..(: Skriver om allt mellan himmel och jord, men för det mesta mina egna tankar och åsikter om saker i livet. Mycket tankar kring människor, hur vi fungerar som vi gör. Och varför vi agerar på vissa sätt. Tycker om att diskutera och analysera, och har en åsikt om det mesta! Ge gärna kritik också, bra som dålig!:) tack på förhand.


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback