Ny valp på G

Ja då var vi snart med valp igen då. Imorgon tar jag tåget ner till Uppsala för att hämta hem denna underbara valp NoijBoy! Det kommer att bli en stor härlig bjässe på över 50kg. Att han har hjärtat på rätta stället gör ju inte saken sämre :)


Lillvovven NoijBoy (Eller ska han få heta Valentine, Valle)

Postat av: Karin (grannen) den 2009-02-10 @ 20:57:20

Vad gullig han är,hundvalpen som du skall hämta imorgon,jag tycker att han ska heta Valle. Du får ha en trevlig resa.

Postat av: Karin (grannen) den 2009-02-10 @ 21:01:07

Vad gullig han är,hundvalpen som du skall hämta imorgon,jag tycker att han ska heta Valle. Du får ha en trevlig resa.

Postat av: cicci den 2009-02-11 @ 15:46:45

ååå vilken liten herre det kommer bli då!

snygging

och lycka till mer bilder sedan


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback