Min nya vovve kan kramas

Helt otroligt, Valentine ger Ozzy en bamsekram på Alla Hjärtansdagen. Jag är såå nöjd med nya valpen Valentine som är en present till Ozzy & mej på Alla Hjärtans Dagen. Han är snart rumsren och har redan lärt sej sitt, idag har det inte blivit en enda olycka inne ännu, och vi ska kämpa för att hålla nollan!!!

Morgonen började 06:30 här, då busade Ozzy och Valle på för fullt ända till 09:30 då det var dax att sova lite. Tog den här bilden när de lekte ute i morse, den kunde inte kommit lämpligare, ha ha!


Ozzy ser lite chockad ut när Valle vill kramas!


Valentine sitter i sin korg som snart är alldeles för liten.


Snart är jag lika stor som Ozzy...som på den här bilden!

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback