Hundarna fick besök igår

Ja då kan jag ju berätta att lilla Valentine fick träffa Birk för första gången igår. Birk är farsans schäfer. Det gick bra, Ozzy var lite beskyddande...men det är ju trots allt hans lilla valp. Birk är ledaren så Ozzy fick det lite jobbigt.

Valentine var nyfiken på Birk, som tyckte det var lite otäckt med en liten valp.


Ozzy har hög svans och går vakt för att se till så att inget händer Valle.


Här ser Ozzy lite orolig ut, han ville helst vara mittemellan Birk och Valentine.

Postat av: RoseMarie den 2009-02-16 @ 23:49:29

Hej!

Vad söta dom är alla tre!

Birk,Ozzy och lille Valle!

Men liten blir också stor en dag, vänta bara..;-)

Stor kram till er alla!!

Jättefina bilder, alltid lika roligt att gå in och titta.

RoseMarie


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback