Traktorerna invaderar



Tittade ut genom fönstret, och vad kommer...jo en traktor. Ozzy börjar skälla för fullt, det här är nog veckans höjdpunkt! Traktorn har plöjjargrejjer där bak, så nu blir ängen inte sej lik förns till nästa sommar. Fast det är ju ganska bra med tanke på att då går det att åka snöskoter, utan att riskera frostbränna på den. (positivt)

Ser även att det börjat snöa igen, inte bra iom att jag ska åka iväg och byta till snödäck i eftermiddag. (negativt)

Over & Out Kikki & Ozzy


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback