Den Silvervioletta Flamman

Silvervioletta Flamman

Saint Germain

uppstigen mästare

som kanaliserat denna kärleksfyllda Flamma till oss

den transformerar bort negativiteter till positivt

ända in på cellnivå.



Jag är en kanal 

för den Silver Violetta Flamman

dvs att jag öppnar upp mig

fyller Mig först med den och sänder den sen vidare

via Hjärta till Hjärta

och höjer på så sätt Min mottagares Energier

Även på Distans dvs Avstånd

Flamman är enormt Energifylld

vid intresse för distans healing M@ila

Vid intresse för utbildning M@ila



- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback