Stort Grattis

Idag fyller Birk , Ozzys kompis 9år. Birk är farsans schäfer. När dom träffas är det mätning som gäller. Kan se lite farligt ut men de viftar ju på svansen.


Hundtårta


Här tar Birk Ozzy'z älgben

Postat av: Anne den 2008-11-04 @ 10:30:58

vilka roligt tårta :)

Hemmagjord eller färdigköpt?

Postat av: Kikki den 2008-11-04 @ 10:34:37

Hemmagjord såklart, festen börjar kl 15:00 Välkommen på en tårtbit.



/Ozzy

Postat av: Linda den 2008-11-04 @ 20:40:55

Tack för både webtreon & kommentaren om gaddningen:-)



Kanske det var din treo som fick bort värken redan innan jag kommit fram till jobbet, eller så var dte helt enkelt för lågt intag av koffein vid den tidpunkten:-)



Smarrig tårta för dom fyrbenta:-)


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback