Rosa bandet

Svenska folket har skänkt 170 miljoner kronor till Rosa Bandet-kampanjen mellan åren 2003 och 2007.
 Av pengarna har endast en knapp tredjedel, cirka 54 Miljoner kr,
gått till ren bröstcancerforskning.

Tv 4 morgon nyheter säger nu att det bara är en fjärdedel som gått till bröstcancerforskning och dom ska nu granskas..


såg detta i en annan tjejs blogg! är de verkligen sant??

Postat av: josefina den 2008-11-05 @ 21:15:15

ja tack desamma! :)

Postat av: Anonym den 2008-11-05 @ 21:15:54

Hej!

förlåt jag tipsar.men behöver bara 5 tävlande minst innan jag kan avsluta min tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/vinn-denna-sparbossa.html

lottar ut en ganska speciell och rolig sparbössa.

är ju aldrig fel att spara pengar i en bössa

vore jätte kul om du är med

Postat av: Ann-Sofie den 2008-11-05 @ 21:17:31

Ja, tyvärr har inte tillräckligt stor mängd av de insamlade pengarna gått till syftet, det vill säga bröstcancerforskning.


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback