Ozzy och dimman


Ozzy modellerar i den spöklika skymnigen

Själv så kopplar jag av nu när Per kommit hem igen rökelse levande ljus och musik, snart är det dax för middag. Tror inte vi får igång vattnet idag heller...men man vet ju aldrig.

Over & out

Postat av: nella den 2008-11-08 @ 17:37:10

Här bloggas de för fult ser ja

Postat av: Kikki den 2008-11-08 @ 17:41:47

Jo, man måste ju köra på lite när det är lördag :)


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback