Ozzy hittade spåret!!!!!!!!!

Hej igen *flås*

Då var vi tillbaka, Ozzy styrde rätt med en gång men missade den första leksaken, det gick på 5 röda...så kul =)
Han fattade galoppen direkt tror jag, redan i hallen medans jag tog på selen så sa jag åt honom att vi  skulle ut i skogen och söka, för det vet han vad det är (sök).

Visste inte vad jag skulle göra när han missade, gick förbi den 1:a leksaken, vi bara fortsatte förbi. Vi busade på lite och stojjade när han hittade apan sin, han blev nog förvånad när han hittade den i skogen.


Lite dålig bild men här hittar Ozzy apan sin

Jag måste helt klart testa detta imorgon oxå, tack för upplysningen Cicci

Mvh Kikki & Ozzy

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback