Ozzy är med i Kalender i USA

Måste bara få berätta att Ozzy är uttagen vinnare i
2009 Doodle Country Store HALL OF FAME CALENDAR!
I kalendern finns det Goldendoodlar från hela världen, det var massor som tävlade om titlarna, så vi är stolta här hemma nu. Vi fick kalendern hem i brevlådan idag.
Ozzy representerar Januari 2009 med denna bild:


Ozzy 10 månader i mars 2008 "Vinnarfoto av Kikki"

Postat av: cicci den 2008-11-05 @ 23:24:59

Grattis till USa bilden!! jätte fin bild ju!



Jo fast han får inte tugga sönder mm men just nu är ju allt på lek så lite bit blir det ju! :-)

Postat av: Kikki den 2008-11-05 @ 23:38:27

Jo det går nog att styra upp sedan. De måste ju gilla apporten för att ha den i munnen, då är det ju bra att börja med lek.


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback