Oneness Blessing


Var för en tid sedan på Satsang med Anette Carlström, det var en härlig upplevelse. Hon är sveriges svar på Dalai Lama och kan ge Oneness Blessing (Deeksha) Man känner sej otroligt lugn och tillfreds efteråt. Länk till hennes hemsida


Anette Carlström,  fotat och editerat av mej.

Imorgon har en tjej som heter Lena Nässén en temakväll i Sundsvall med just Oneness Blessing och jag är såå sugen på att gå dit, så vi får väl se hur det blir med den saken...



Oneness Blessing är en överföring av kraftfull energi, även kallat kosmiskt ljus. Energin är intelligent och ger oss precis vad vi behöver för att utveckla vårt medvetande. Utrensningar och processer frigör oss. Oneness Blessing höjer energin i kroppen och löser upp blockeringar, öppnar hjärtat och får sinnet och egot att spela mindre roll. Den gör att vi vågar och kan uppleva våra känslor. Oneness Blessing befriar oss från "smärta" eller lidande, stress, avundsjuka, irritationer och ilska och leder oss mot ett högre medvetande, inre frid och glädje. Själva syftet med Oneness Blessing energin är att vi ska kunna leva livet fullt ut och att uppleva verkligheten som den är.

En Oneness Blessing kan antingen ges genom att blessinggivaren lägger händerna på mottagarens huvud eller genom intention.

Namaste Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback