Nu är jag så trött


Dax att gå och lägga sej.
Idag har vi varit till farsan och ätit tårta som sagts tidigare, han fick hjortronglögg och en chokladask av mej. Jag har även tränat lydnad med Ozzy idag, det gick kanonbra. Vi drack lite varm päronglögg hos farsan som jag hade med mej, den var otroligt god och att rekomendera. Och här hemma flyter vattnet  fortfarande på som det ska, peppar peppar...

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback