Morsning


Idag fyller Per dubbelfyra, och jag har inte köpt presenten än men jag vet vad jag ska köpa. Ska åka iväg en sväng snart och se vad jag hittar, jag ska även hämta ut ett paket från Tradera på Dompan.

Ute snöar det på för fullt så nu får man väl se vad snödäcken går för. Det var kallt här imorse med, bara 16 grader igen men spisen puttrar på så snart är stugan lite varmare.

Nu ska jag ta en fika.

Over & Out

Postat av: Linda den 2008-11-14 @ 13:08:19

Hej!

vad har du köpt på Tradera då???



ska hälsa från mor och nalle :-)



kram


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback