Morsning


Hej igen, har varit tyst ett tag pga att jag haft så fruktansvärt mycket att göra sista dagarna. Det har sytts julgardiner, badkaret har tagits ut, och massor av storstädning. Idag ska vi fixa till det nya fönstren på insidan, smyglister ska på plats det är fullt upp nu innan jul.  Utanför vårt hus pågår älgjakten för fullt, en hund har ståndskall i skogen just nu så Ozzy får vara inne under uppsikt idag.

Over & Out

Postat av: Kraaam/Åsa den 2008-11-29 @ 19:28:19

Juligare än såhär kan det knappast bli - jättefint!!!


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback