Moola mantrat

Moola mantrat bär på den speciella Oneness Blessing energin, så genom att uttala det kan du komma i kontakt med din inre gudomlighet.


Om, Sat Chit Ananda Parabrahma

Purushothama Paramatma

Sri Bagavathi Sameta

Sri Bagavathi Namaha


Postat av: Caroline den 2008-11-18 @ 21:34:11

Tjena! Jo, klart du får testa téet. 300:-/500g

och man kokar upp 3 msk bark i 1 L vatten. Kan drickas både varmt och kallt. Det finns så mycket bra med dennna dryck. Min mammas faster har helt slutat med sin Astma medicin. En gubbe som jag känner kan böja sig ner till golvet och röra på alla sina tår, för första gången på 7 år. Min mormor är bättre i sin ledvärk m.m Och sedan har jag läst om massor med andra människor som blivit botad. Jag dricker det för att se om min rygg och mina höfter och min stelhet + allergi, vill bli bättre.... Jätte spännande ansér jag. Hör av dig så kan vi stämma träff i Sundsvall någon dag. Kram Carro!

Postat av: Linda den 2008-11-18 @ 21:52:53

Japp, har du kollat in vår båtsamling än då????


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback