MonICA och ICAnders.


Hur tänkte ICA när de stekte dem?
MonIca och Icanders är ju sjukt mycket coolare än Ica-Stig.
Känner ni igen ICA's gamla goda bild, då fanns inget köttfärssnusk.
Jag skulle vilja ha kvar ICA som det var på den gamla goda tiden,
då var ICA en bra affär, där alla var nöjda och glada.

Var handlar du?
Vad är du nöjd/ missnöjd över?

Postat av: Anne den 2008-11-06 @ 20:12:48

Handlar både på Ica Birsta och Coop Birsta om vi ska storhandla. Annars hemköp (härnösand) eller Ica Timrå.

Ska ni ha grillad kyckling ska ni åka till Hemköp. Finns ingen godare!! Mums...

Postat av: cicci den 2008-11-06 @ 23:13:58

Här handlas på Ica maxi Birsta! :-)

Muchs är typ som Klasshundfoder fast mer Kött, är till för hundar som går i hårt arbete, men jag har det bara som belönings godis till han, och han älskar det verkligen!

Ett bra tips till belömings godis är det!

//cicci

Postat av: Kikki den 2008-11-06 @ 23:51:07

Vart köper jag muchs, vad kostar det?



/Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback