Ozzy gjorde succe på Granngården!

Idag har jag som sagt varit i Birsta, oj vad jobbigt det va massor med folk överallt, långa köer. Måste berätta en rolig grej, Ozzy var ju med i bilen, tänkte vara snäll med honom och åka på Granngården och köpa nåt gott till honom. Ozzy får alltid följa med in i affären när vi åker på affärer där hunden kan föllja med in. Jag hade även med min kamera och tänkte ta några bilder till bloggen.
Jag sa åt honom att hoppa upp med tassarna på disken, för att få ett roligt kort (Han brukar hoppa upp så själv ibland) Han hoppade upp så jag fick fota, men han var för snabb ner så jag sa åt honom att hoppa upp en gång till, på en sekund så studsade han till och vips stod han uppe på disken, oooops vad ska jag göra nu???? (kände massa blickar från kön på mej) Jag sa åt honom att sätta sej, sedan tog jag flera kort när han sitter på disken!!! Han är lustig den här hunden *asg*
Kassörskan stod på andra sidan och expiderade kunder men avbröt sej med och fråga mej om jag kunde maila henne bilder så att hon kunde skriva ut en bild och sätta upp i affären, så kul =)=)=) Sedan ursäktade hon kunderna med och säga att hon fick manligt besök, haha!


Ozzy utanför Granngården


Ozzy framför den höga disken i affären


- Jag vill handla nu, hallå!


Jag hoppar väl upp på disken då, eller vad menar du matte?


Måste slicka mej på nosen, så mycke gott härinne =)

Postat av: linda den 2008-11-15 @ 23:20:53

hahaha han e för go :-)

Postat av: cicci med familjen den 2008-11-15 @ 23:51:34

Men Ozzy då!!

Vilken charmknutte du hade då!

Underbara kort helt klart

Hoppas allt är bra med er?

Själv så har jag suttit och knåpat på min hemsida hela kvällen, men nu så känns det bra!

Har du tittat in på den?

www.castella.se

god natt

Postat av: Anne den 2008-11-16 @ 09:09:04

Hej hej!



vilka gulliga kort på Ozzy! vilken syn :) hihihi


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback