Kvällen blir till natt.

Ja idag så upptäckte vi läckan på vattnet, så vi tar nya tag med vattnet i helgen. Diskmaskinen är överfull, och tvätten får vänta men snart så ska det väl ordna till sej. Man kan ju bli tokig för mindre ;)

Natti natti
till alla som läser detta.

Postat av: cicci den 2008-11-06 @ 23:50:16

Hoppas du får ordning på erat vatten snart! Jag håller tummar, men eftersom du hittat läckan så går det nu säkert undan!



Jo om jag inte helt fått det bakom vart du befinner dig så har du ganska nära till att åka och köpa, edsåker hos Mia Blom och Andreas Olsen docm är återförsäjare på både Much och Klassmat!

Postat av: Kikki den 2008-11-07 @ 00:00:40

Ok, misstänkte nästan att det är samma tillverkare som klassfodret. Vi köpte faktiskt klassfoder idag, i Sörberge, måste testa muchs oxå då. Får väl stanna till hos Mia då. Världen är liten ler



/Kikki

Postat av: Anne den 2008-11-07 @ 12:48:12

Eriks syster och hennes man äger klassfoder och det kan du nog köpa på deras farm billigare än i affären. Det ligger på klissvägen i Sundsvall.

Postat av: Kikki den 2008-11-07 @ 12:56:41

Hej Anne, jo jag har hört om det tror man tjänar typ 40kr på att åka in till stan men den summan äts ju upp av bensinpengen. Kanske det går att få rabatt genom dej? Då kan det ju vara värt det.



Såg du att jag fixat en ny spelare åt dej på startsidan, så coolt med kassetten.



/Kram Kikki

Postat av: Anne den 2008-11-07 @ 13:01:05

Japp, såg det nu :) kassetten är mycket bättre.

Visste inte att det bara var 40 kr, men jag kan höra med Erik o kolla vad han säger..


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback