Kväll igen

Det blev en lite annan dag idag än planerat. Nedansjö fick skjutas upp då vattnet hade frusit till i en ledning. Men nu rockar det på igen, vi börjar få in snitsen nu då det inte är första gången som vi blir utan vatten. Då vattnet flöt på, kunde vi åka till Birsta och shoppa lite. 
När vi kom hem var det dax för middagen, det blev kassler med ris och bearnaisesås. Sedan blev det inte så mycket mera, lite tovutredning på Ozzy  TV'n slogs på, alla kanaler var öppna fast vi bara egentligen har gratiskanalerna. Hoppas att det är frivisning hela veckan, så man har lite grann att välja på.

Måste skriva lite om vädret oxå, inatt var det ju som sagt nästan -12, och ikväll var det över +4grader. Det var ett väderomslag som heter duga det. Det milda vädret ska hålla i sej hela veckan, det är bra det så att man kan vara ute utan att frysa ihjäl.
Nu ropar kudden, dax att lämna burken och hoppa i säng då.

/Sov gott Kram Kikki

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback