Jihaaaaaaaaaaaaaa

Vi har vatten!!!!!!!!!!!!!


Men man ska nog inte glä sej för mycket, man vet ju inte hur länge. Men just nu så funkar det,
vi hittade flera mindre läckage i skarvar, som nu är täta :) Hoppas det håller ett tag nu så man kan göra annat.

Spårläggningen kom i kläm då farsan kom tidigare än beräknat. Men nu efter jag bloggat klart så bär det ut i skogen en snabbis, då har oxå kamerabatteriet laddats klart. Jag återkommer med bilder lite senare.

CU

/Kikki & Ozzy

Postat av: cicci den 2008-11-05 @ 14:44:53

Hoppas det gick bra för dig i skogen i dag!

Hur lång ligg tid vart det spåret?

//cicci

Postat av: Kikki den 2008-11-05 @ 14:51:11

Jag har inte varit ut med Ozzy och spårat ännu, jag la ju spåret lite senare (står ju det ovanför) Tänker snart gå ut och testa...återkommer ;)



/Kikki

Postat av: josefina den 2008-11-05 @ 17:55:44

hur får man en sån där lite ipod på sidan :D?

Postat av: josefina den 2008-11-05 @ 20:40:35

ja har gjort som de står men de funkar inte? :S



asså själva texten man ska kopiera sen klistra in på sin blogg är jätte kort! så de stämmer inte.. kan du hjälpa(A)?

Postat av: josefina den 2008-11-05 @ 21:14:02

de löste sig nu föresten! :)

Postat av: Kikki den 2008-11-05 @ 21:15:35

Märkte det Grattis!!!



/Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback