Skaffa Ipod till bloggen


1.
Gå in på mixpod.com

2. Fixa till Ipoden som du vill att den ska se ut, skapa spellista.

3. Fixa ett konto.

4. Välj: Click here för any other website/profile codes!

5. Kopiera koden.

6. Gå in i dina kodmallar.

7. Leta upp koden <div id="side"> lägg in koden där du vill ha den.

8. Spara

Sedan kan logga in på ditt konto och skapa fler spellistor eller ändra låtarna som du har i din spellista.

Lycka till!

Postat av: Anne den 2008-11-06 @ 20:10:46

Vad hände med ipoden? Tänkte lyssna lite..

Postat av: Kikki den 2008-11-06 @ 20:12:41

Den ligger i vänster meny nu på framsidan :)

Håller på att bygga om lite. Du får starta den själv, bara att klicka igång den.



/Kram Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback