Ingenting går som det ska

När Per skulle montera ihop muffen med slangen, så var muffen för stor???!!! Det är ju samma slang och samma muff??? Är det där läckan varit hela tiden??? Frågorna var många... Efter lite tänkande så kom vi fram till att en ring eller nånting annat fattas. Per har nu åkt till Birsta för att köpa en ny muff, tätringen som fattas är ju spårlöst borta.


Ozzy spårade själv, så här glad såg han ut när han kom tillbaka!

Spåret gick inte heller så bra, eller gjorde det det???
Släppte ut Ozzy på gården, han fick upp spåret direkt, och hämtade hem bollen sin samt kissade på fyndplatsen, gör dom så?  Det var ju egentligen mening att han skulle ha sele på sej och att jag skulle följa med oxå, men så långt hann vi aldrig. Spårning verkar han ha i blodet, så nu måste vi nog göra det lite svårare nästa gång, hur gör vi då Cicci eller någon annan?

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback