Idag är det Farsdag

Grattis!
Web-bukett tillängnad alla pappor idag!

Grattis på Farsdag!

Ja idag är det farsdag, och då bär det iväg till farsan på en tårtbit med present.

Det blev en lång härlig sovmorgon idag. Vattnet är det full fart på, peppar peppar =)
Jag har inte så mycket att skriva om just nu, men jag önskar en 3vlig dag till Er allihopa.

Postat av: Linda den 2008-11-09 @ 20:36:16

Hej!

nej jag tror inte Gunther släppt ngt nytt, vi lyssnar mest på det gamla.



har du varit ute och gått med mamma ngn gång eller??

vem ska jag hälsa till henne ifrån???





//Linda

Postat av: Kikki den 2008-11-09 @ 20:39:11

Hej Linda, du kan hälsa henne från Kikki & Ozzy, vi gick mycket tillsammans förra sommaren/hösten. Vi träffade ju dej med vid Ericshjälpen en gång, då vi gick en sväng upp i skogen mot brukshundsklubben. Saknar henne och Nalle.

Postat av: Linda den 2008-11-09 @ 20:42:04

JA just de nu ringer en liten klocka hehe, du kan ju alltid höra av dig till mamma igen och gå ut med henne för hon går för det mesta ut själv.



/Linda

Postat av: Kikki den 2008-11-09 @ 20:44:17

Jo, jag hade tänkt göra det, men nu bor jag ju i Ljustorp och det blir lite knepigt då. Men jag hade tänkt försöka få tag i henne och gå en sväng då jag är i Centrum nån gång.



/Kikki

Postat av: Linda den 2008-11-09 @ 20:46:10

Har du hennes telefon nr ????

Postat av: Kikki den 2008-11-09 @ 20:47:41

Jo det har jag kvar, i min mobil ;)



/Kikki

Postat av: Linda den 2008-11-09 @ 20:49:47

Bra :-) har du msn ???


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback