Gokväller

Idag slog bloggtorkan till på allvar, jag vet inte vad jag ska skriva om. Och skäms gör jag för att man är så dum att man skriver vad man ska göra innan man gjort det, och det funkar inte för mej. Det har inte blivit nånting gjort idag. Inget spår med Ozzy, ingen dammsugning. Trodde jag skulle göra det, men tiden bara rinner iväg och helt plötsligt är det mörkt och då ska man göra middag.

Idag blev det wok till middag, med nudlar kassler och wokgrönsaker. Enkelt , nyttigt och mycket gott.

 

Imorgon ska vi laga vattenledningen som tjuvsuger luft istället för vatten, så då kanske man kan ta tag i disken imorgon. Nu ska jag blogga runt lite på era sidor. Fixa gärna bloggkoll du oxå, då ser du direkt om nån har bloggat.

Over & out

Postat av: Anne den 2008-11-08 @ 10:02:49

Oj, va gott det såg ut.

Du kunde ha bjudit på middag så hade jag tagit med glöggen :) hehehehe

Postat av: Kikki den 2008-11-08 @ 10:33:44

Ja, tänk vad trevligt vi hade haft då, men än är det ju inte försent.

Postat av: Anne den 2008-11-08 @ 11:40:40

Hehehe, nä det har du rätt i :)

Vore faktiskt roligt!



Hoppas det går bra med vattenledningen!

Postat av: Kikki den 2008-11-08 @ 11:56:22

Det hoppas jag med Anne =)


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback