Gokväll

Idag tog vi en promenad till Ljustorpsån, vädret var fint och humöret på topp. Ozzy passade på att bada bena, jag fick säga till honom annars hade han väl doppat sej helt ;)


Ozzy är på bra humör, vi ska ju gå på promenad!


Innan promenaden ser han ut såhär


Först doppar han ena tassen


Två och tre tassar är i


Här är alla fyra på plats i det kalla strömmande vattnet *burr*


Hallonbuskarna ser lite frostbitna ut


Påväg hem igen


Något skitigare än innan vi gick, men fortfarande lika glad =)

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback