Gokväll på er


Märtha och Kjell-Åke idag

Ja nu har Per skjutsat hem sin son som lånat hans bil sen igår, så då passar jag på att blogga lite nu igen då ;)
Det är -7 grader kallt ute *burr* så man går inte ut frivilligt, utan sitter hellre och myser hemma.
Här doftar det rökelse som bara den, inge ovanligt men gott doftar det. Fick ju som sagt en hel hög från tradera igår så nu ska det eldas, haha! Gillar doften Meditation skarpt, den luktar ruggigt gott.


Ja ikväll blir det  TV'soffan, med en kall go öl. Jag har redan öppnat en bira, haha!

Over & Out

//Kikki & Ozzy

Postat av: Petronella den 2008-11-01 @ 18:49:31

Jaså du du har redan börjat men den öl...Hum vad säger Per om de då:-)

Postat av: Petronella den 2008-11-01 @ 18:51:05

Så du eldar för fullt nu då??

Postat av: Kikki den 2008-11-02 @ 00:01:32

Per tittar lite snett, men det får han väl göra, haha!



Vedspisen går för fullt nu, nu har tempen sjunkit till -10.5 grader burr



/Kramar Kikki

Postat av: Sandra den 2008-11-05 @ 09:16:14

Första gången jag är hit men absolut inte sista :-)


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback