Godmorgon



Hej på Er!
Måndag morgon, idag ska jag åka till Birsta och shoppa loss lite. Får se vad set kan bli för roligt idag, det som skall handlas är sladdlös sladdlampa på Jula, torrfoder till katterna hos Allman och en hundborste.

Jag köpte en ny hundborste på ICA i Söråker igår,  vilken besvikelse det blev. Jag hann inte ens borsta igenom hela pälsen på Ozzy innan pinnarna lossnade en efter en. Iofs så har ju Ozzy ganska mycket päls, men en hundborste ska väl tåla att användas?


Borsten är helt förstörd, efter användning.

Postat av: nella den 2008-11-11 @ 05:33:14

De var ju en bra borste som dom säljet på ica i söråker...Ja skulle åkt ditt och lämna tillbaka den.

Postat av: Kikki den 2008-11-11 @ 09:56:22

Jo jag tänker ta med mej den, nästa gång vi ska dit och handla.



/Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback