Då var vi hemma igen


Ozzy lite blöt efter att ha rullat i älgskit i skogen idag

Det blev en lång skogspromenad idag, över stock och sten. Ställer in spåret idag då vi ska fortsätta med att försöka få till vattnet nu i eftermiddag. Ozzy hittade färsk älgskit idag som han rullade sej i. Tyckte oxå att han var lite mer nosig idag än vanligt. Han kanske trodde att han kunde hitta sin apa idag med. =)

Nu ska jag ut och hämta lite ved, börjar bli kallt här inne.

Postat av: Anne den 2008-11-06 @ 14:53:34

Oj, vilken fin bild :)

Postat av: "grannen" den 2008-11-09 @ 09:23:22

Hej Kikki!

så det är du som har flyttat till det mysiga lilla röda huset !!

Vet inte om du kommer ihåg mig men det skulle då inte vara konstigt heller då det var under en MYCKET kort period som vi stötte på varann....

Ha det så bra o hoppas ni får till vattnet innan det blir käle i backen.



MVH

Mia

Postat av: Kikki den 2008-11-09 @ 12:59:59

Hej Mia, jo nog kommer jag ihåg dej alltid. Du bodde ju på strålvägen, i huset bakom mej för länge sedan.



/Kikki


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback