Då har vi tränat


Ozzy's outfit ikväll "rosa nithalsband med diamanthjärta och röd hårtofs"

Ja har då vi tränat inför kvällens prövningar, det är ju kursavslutning med lite uppvisning såklart. Träningen gick bara bra, hoppas man kan säga det samma om avslutningen. Som ni ser på bilden så har snön dragit sej undan lite, men det får det vara värt, det är bättre om det inte är så kallt.

//Kikki & Ozzy

Postat av: Anonym den 2008-11-03 @ 21:30:49

Fin blogg :) Den här kommer jag att följa!!

Vilka gulliga katter du har och gillar även Ozzy. Hur söt som helst!!



//Anne


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback